Korduma Kippuvad Küsimused
- Kuidas saab BARBORA e-kaupluses maksta?
Ostu eest saate tasuda SEB, Swedbanki, Coop Pank, Luminori, LHV, PocoPay maksesüsteemi, krediit- või deebetkaardiga.
Ettevõttel on võimalus saada ettemaksuarve. E-postiga saadud arve tuleb tasuda kirjale lisatud eelgenereeritud unikaalsele viitele klõpsates.
- Milline on minimaalne kaupade tellimise summa?
Minimaalne kaupade tellimise summa on 20 eurot.
- Kas kaupa on võimalik osta ettevõtte nimel ja saada käibemaksuarvet?
Jah. Kui soovite arvet ettevõtte nimel, valige tellimuse esitamise viimases aknas tasumisviis "Juriidiline isik". Sisestage ettevõtte rekvisiidid, salvestage need ja valige makseviis. Arve saadame Teile e-posti teel, kui Tele tellimus on lõplikult kinnitatud (see võib aega võtta kuni järgmise päeva hommikuni pärast tellimuse esitamist). Pärast tellimuse esitamist ei ole rekvisiitide muutmine võimalik. Kui uuendate ettevõtte rekvisiite pärast kauba tellimist, hakkavad muudatused kehtima uutele tellimustele.
- Kas ühe tellimuse arvet on võimalik mitmeks arveks teha?
Kahjuks ei ole võimalik arvet mitmeks arveks teha raamatupidamislikel põhjustel. Kui Te soovite saada erinevad arvet kindlatele toodetele, peaksite tegema mitu tellimust, misjärel me saame mitu arvet saata füüsilistele isikutele ja juriidilistele isikutele.
- Kas ma saan boonuspunkte AITÄH kaardile, kui ostlen veebipoes BARBORA?
Kui sa ostled veebipoes BARBORA, siis sa saad 1 % MAXIMA boonuspunktidest AITÄH kaardile, mille Sa registreerisid. AITÄH kaardi boonuspunkte ei anta alkohoolsetfele toodetele.
- Kas ma saan kasutada boonuspunkte, mis on mu AITÄH kaardile kogunenud?
Kui ostled veebipoes BARBORA, ei saa kasutada MAXIMA boonuspunkte, mis on kogunenud Sinu AITÄH kaardile.
- Kuidas ma saan oma ostuga tšeki või müügiarve?
Barbora edastab teile saatelehe tellitud kaupadest ja müügiarve ainult digitaalselt ja e-maili teel. Ostuarve laekub kliendi e-postile 24h jooksul peale kauba kohaletoimetamist.
Kauba tellimine
- Kas saan täiendada juba esitatud tellimuse ostukorvi?
Te saate lisada täiendavaid tooteid juba makstud ja kinnitatud tellimusele. Tellimust saab täiendada paremal pool ekraanil asuvas aknas:
Ostukorvi saab lisaks täiendada “Minu ostud” leheküljel. "Minu ostud" alal peaksite vajutama silmaga pildile, mis asub kinnitatud tellimuste hinna juures.
Kui olete vajutanud silmaga pildil, "Ostude ajalugu" hüpikaken avaneb rohelise "Täienda" nupuga:
Kui eelpool olevaid aknaid ei ole näha, siis Teie tellimus on juba kinnitatud ja tellimust enam täiendada ei saa.
Pärast ostukorvi täiendamist on Teil 15 minutit, et ostukorvi täiendav toode lisada:
Tähelepanu:
- Ostukorvi täiendamiseks ei ole määratud minimaalset tellimuse summat;
- Lisatoodete eest saate tasuda vaid samal viisil nagu põhitellimuse eest;
- Lisatooted toimetatakse kohale samal ajal ja samal aadressil nagu põhitellimus. Põhitellimuse kuupäeva, kellaaega ega aadressi muuta ei saa. - Kas saan kaalukaupa, näiteks apelsine, tellida tükikaupa?
Jah, kui kauba juures on valikus „tk“. Kaalukauba valimisel ja ostukorvi tõstmisel saate real „tk“ sisestada kas kauba kaalu (kilogrammides) või koguse (tükkidena) – toodete mõõtühikud tuleb samuti valida paremal avanevas nimekirjas. Kui valite näiteks 3 apelsini, on arvutus järgmine: 3 tk x ühe apelsini keskmine kaal. Süsteemi on sisestatud kaalukaupade keskmised kaalud. Kui kaupade valimisel kaaluvad apelsinid vähem kui süsteemi sisestatud kauba keskmine kaal, tagastatakse kauba kaalumisel tekkinud hinnavahe 7 tööpäeva jooksul Teie pangakontole, millelt tegite makse ostu eest. Kui tooteid valides selgub, et apelsinid kaaluvad rohkem kui süsteemi sisestatud kauba keskmine kaal, toome Teile kohale 3 tellitud apelsini. Lisakaalu eest Te tasuma ei pea.
- Mis on lemmiktoodete Salvestatud ostukorvid Kuidas neid kasutada?
Mugavuse huvides on Teil võimalus luua eelsalvestatud ostukorve. Neid võib Teil olla nii palju kui vähegi soovite: nädalavahetuse, lõuna, peresündmuse tähistamise või erilise pidupäeva ostukorvid! Eelsalvestatud ostukorviga ei pea Te iga kord iga toodet uuesti otsima. Avage eelsalvestatud ostukorv ja korrigeerige seda nii, et see vastaks Teie hetkevajadustele.
Rohkem teavet lemmiktoodete ning eelsalvestatud ostukorvide kohta leiate sellelt lingilt.
- Kuidas saan anda kullerile lisateavet kohaletoimetamise kohta?
Kui Teil on kullerile lisateavet, näiteks juhised majale ligipääsemiseks jne, palume sisestada see kullerile ette nähtud lisainfo aknasse.
Sellesse aknasse sisestatud teavet näeb ainult kuller. Mujale sisestatud teavet kuller ei näe. Teadke, et sellesse aknasse sisestatud, ent kullerile mitte suunatud muu teave ei jõua teiste BARBORA e-kaupluse töötajateni.Muu tellimuse kohaletoimetamiseks vajalik teave, näiteks trepikoja number, uksekood jne, tuleb samuti sisestada kullerile ette nähtud aknasse „Tellimuse kohaletoimetamise aadress“: - Eritellimused
Barbora e-pood/Supersa OÜ jätab endale õiguse loobuda kliendi esitatud eritellimuse soovi täitmisest olukorras, kus see ei ole ettevõtte tegevuse spetsiifikast tulenevalt võimalik. Näide: hooajalisusest tulenevalt ei ole võimalik täita puu - ja juurviljade kategooriasse kuuluvate toodete eritellimusi, kuna nende toodete puhul ei ole võimalik partiide lõikes ette näha saadavust.
Kauba kohaletoimetamine
- Kas kaupa on võimalik kohale toimetada samal ehk tellimise päeval?
Jah, kaupa saab kohale toimetada veel samal tööpäeval, kui selleks on vabu kohaletoimetamise aegu. Viimane tellimuse esitamise aeg samal päeval on 16:30
- Kas pärast tellimuse esitamist saab muuta kohaletoimetamise aadressi, kuupäeva või kellaaega?
Kui valisite mittesobiva kauba kohaletoimetamise aadressi, kuupäeva või kellaaja, pöörduge viivitamatult telefonil +372 555 66 369 või e-posti aadressil: info@barbora.ee.
- Kas BARBORA e-kauplusest tellimisel tuleb tasuda ka kauba kohaletoimetamise eest?
Võttes arvesse Teie valitud kauba kohaletoimetamise aega, kohaldatakse kauba kohaletoimetamisele transporditasu. Hetkel on kehtiv transporditasu 0.99 eurot kuni 3.49 eurot sõltuvalt Teie valitud kohaletoimetamise ajast. BARBORA jätab endale õiguse muuta transporditasu või jätta seda kohaldamata. Tellides kaupa 59,99 euro või suurema summa eest, tuuakse kaup Teile kohale tasuta.
- Soovin tellimuse tühistada. Kuidas seda teha?
Kui soovite tellimust tühistada, pöörduge telefonil: +372 555 66 369 või e-posti teel: info@barbora.ee.
- Kui kiiresti kaup kohale tuuakse?
Kaup tuuakse kohale Teie tellitud ajal ühetunnise intervalli sees. Pärast kauba kohaletoimetamise aja valimist reserveeritakse see Teile 40 minutiks, et saaksite lõpetada oma tellimuse ja teha makse. Pärast seda Teie ajabroneering tühistatakse. Kui soovite tellimist jätkata, peate valima uue kohaletoimetamise aja. Tarbijal on kohustus tagada Tellimuses märgitud ajavahemikus ja aadressil tellitud Kauba vastuvõtt.
- Kuidas tuuakse kohale kiiresti riknevad tooted?
Tellimuse toimetame kohale spetsiaalsete sõidukitega, mis on ette nähtud värskete toiduainete transportimiseks. Me ei riku toodete säilitamise tingimusi ja tagame, et kaup jõuab Teie koduukseni sama kvaliteetsena, kui see oli poes.
- Miks ei ole tellitud kaupa kohale toodud, kuigi näen seda tootevalikus?
Kaup kogutakse kokku kohaletoimetamise päeval enne tellimuste laialivedu. Seetõttu juhtub teinekord, et tellimuse kokkupanemise käigus selgub, et teatud tooteid riiulil ei ole ja me ei saa neid kohale toimetada.
- Tasusin ostu eest, kuid tellimuse ajaloo aknas näen, et tellimuse eest ei ole tasutud või see on tühistatud. Kas minu tellitud kaup tuuakse kohale?
Sisenege oma internetipanka ja kontrollige, kas raha on Teie pangakontolt maha läinud. Kui jah, siis oodake veidi ja kontrollige tellimuse staatust Barbora e-kaupluses uuesti. Kui raha on maha läinud, kuid staatus ei ole muutunud, palume pöörduda e-posti aadressil info@barbora.ee või telefonil +372 555 66 369. Et küsimused saaksid lahendatud võimalikult kiiresti, lisage tellimuse number, tasutud summa, maksja nimi/eesnimi, perekonnanimi ning pank, millest makse tehti.
- Pakendamine paberkottidesse
Paberkottidesse toodete pakendamise eest kehtib ühekordne kindel tasu 0,99 EUR. Pakendi maksumus ei sõltu tellitud kauba kogusest ega tellimuse väärtusest. Kui Ostja täiendab ostukorvi pärast tellimuse kinnitamist, siis algse tellimuse kinnituses märgitud pakenditasu ei muutu (s.t. tellimuse vormistamisel arvestatud pakenditasu jääb samaks ka siis, kui Ostja lisab algsele tellimusele täiendavaid kaupu).
Kauba ja raha tagastamine
- Mida teha, kui olen saanud halva kvaliteediga kaupa ja soovin seda tagastada?
Kaupa saab tagastada kauba kohale toonud kullerile. Kui märkasite pärast kulleri lahkumist, et ei ole rahul kohaletoimetatud toodete kvaliteediga, palume mitte hiljem kui 72 tundi pärast kohaletoimetamist teavitada meid telefonil +372 555 66 369 või e-posti aadressil info@barbora.ee ja kirjeldada olukorda. Kui teavitate meid mittekvaliteetsetest toodetest hiljem kui 72 tundi pärast nende kohaletoimetamist, ei saa me tagada, et olukord lahendatakse Teie kasuks.
- Mida teha, kui ma ei saanud kõiki tellitud tooteid või sain sellise toote, mida ma ei tellinud?
Kui märkate toodete mittevastavusi kulleri lahkumise järel, võtke viivitamatult ühendust telefonil +372 555 66 369 või e-posti aadressil info@barbora.ee ja selgitage täpselt tekkinud olukorda. Me üritame tekkinud probleemi võimalikult kiiresti lahendada. Kaebusi saamata jäänud toodete osas võetakse vastu 24 tunni jooksul kauba kohaletoimetamise hetkest.
- Mulle ei sobi tellitud kaup. Kuidas saan selle tagastada või välja vahetada?
Teil on õigus BARBORA e-kauplusestostetud mittesobivatest toodetest loobuda. Palume sellest teavitada e-posti aadressil info@barbora.ee ning nimetada tagastatavad tooted ja tellimuse number mitte hiljem kui 7 tööpäeva jooksul kauba kohaletoimetamise päevast, välja arvatud juhul, kui soovite tagastada:
- toidukaupu;
- muid igapäevaseid tarbekaupu;
Kui esitate kirjaliku teate vahetatavate või tagastatavate toodete kohta, peate toote tagastama 15 kalendripäeva jooksul (kui see oli kohale toimetatud). Kaup vahetatakse ringi või tagastatakse, kooskõlastades eelnevalt kauba tagasivõtmise aja ja aadressi. Kaubale tuleb järele BARBORA kuller ning kõik sellega seotud kulud katame meie. Kauba tagastamise küsimustes palume pöörduda e-posti aadressil info@barbora.ee või telefonil +372 555 66 369. Kui ostja soovib tooteid tagastada kohe, annab ta need tagasi kauba kohaletoimetanud kullerile. Tagastades või vahetades BARBORA e-kauplusest ostetud tooteid, on e-kauplusel õigus paluda Teil täita toodete tagastamise või asendamise vorm.
- Kas pean tasuma hinnaerinevuse, kui sain rohkem kaalukaupa, kui olin tellinu või mille eest olin tasunud?
Kui olete kaalukaupade kaaluvahe tõttu saanud tooteid suurema summa eest, kui olete nende eest tasunud, ei pea Te lisakaalu eest tasuma.
- Maksin rohkem, kui on näidatud kaubaga koos saadud lõplikul arvel. Kas mulle tagastatakse raha?
Kui olete kaalukaupu saanud väiksema summa eest, kui olete nende eest tasunud, tagastatakse hinnavahe Teile 7 tööpäeva jooksul tellimuse täitmise päevast pangakontole, millelt kauba eest tasusite.
- Mitme päeva jooksul tagastatakse raha kohaletoimetamata või tagastatud kauba eest?
Enammakstud summa tagastatakse 7 tööpäeva jooksul pangakontole, millelt kauba eest tasusite.
BARBORA kaubavalik
- Kas müüte alkoholi ja tubakat?
Alkoholi saate osta iga päev kell 10:00 kuni 22:00. Tulenevalt Tubakaseadus § 22 lõige 2 sätestatud on tubakatoodete müük e-poes keelatud.
- Mida teha, kui tootekirjelduses ei ole minule olulist teavet?
Kui Te ei leia toote kohta endale olulist teavet, pöörduge e-posti aadressil info@barbora.ee ja me anname parima, et vastata Teie esitatud küsimustele.
BARBORA e-poe kampaaniad
- Miks ma ei näe kampaaniaid, mis kehtivad AITÄH kaardiga?
Kui te ei näe AITÄH-kaardi omanikele kehtivaid kampaaniaid, ei ole Teie AITÄH-kaart BARBORA e-kaupluses registreeritud. Oma AITÄH-kaardi saate registreerida BARBORA e-kaupluse osas „Minu andmed“ ja „AITÄH-kaart“. BARBORA e-kaupluses kehtivad ka Teie isiklikud AITÄH pakkumised.
- Kas BARBORA e-kaupluses on samad kampaaniad, mis MAXIMA kauplustes?
BARBORA e-kaupluse kampaaniad võivad erineda MAXIMA kaupluste kampaaniatest.
Sooduskoodid
- Millise summa eest pean oste tegema, et saaksin kasutada sooduskoodi?
Allahindluskupong kehtib minimaalse ostukorvi summa eest ostmisel, millele on lisatud allahindluskupongi väärtus. Näiteks kui Teie allahindluskupongi väärtus on 3 eurot, siis peate allahindluse kasutamiseks valima tooteid mitte vähem kui 22,99 euro eest (st minimaalne ostukorvi summa pluss allahindluskupongi summa). Kupongid ei kehti alkoholi ostmisel. Seega, kui soovite kasutada kupongi väärtusega 3 eurot, peab ostetavate toodete (v.a. alkohoolsete jookide) kogumaksumus olema mitte väiksem kui 3 eurot, ostukorvi (sh alkohoolsed joogid) kogumaksumus mitte väiksem kui 22,99 eurot.
- Kas saan ühe ostu puhul kasutada 2 sooduskoodi?
Ühe ostu puhul saab kasutada vaid üht sooduskoodi korraga.
- Kuhu tuleb siestada sooduskood?
Kui olete oma ostukorvi kokku pannud, vajutage „Osta“, mille järel näete kõiki enda valitud tooteid. Toodete alt leiate välja „Sooduskood“, sisestage sinna sooduskood ja vajutage „AKTIVEERI“.
- Millised on sooduskoodi kasutamise eeskirjad?
1. Sooduskoodi saavad kasutada vaid BARBORA e-kaupluses registreerunud kliendid.2. Sooduskood edastatakse prinditud lehel, e-posti või telefoni teel.3. Sooduskoodi võib kasutada vaid ühe korra ja vaid BARBORA e-kauplusest ostmisel.4. Sooduskoodile märgitud allahindlus ei kehti minimaalsele ostukorvile.5. Sooduskoode rahaks ei vahetata.6. Sooduskoode on keelatud müüa.7. Sooduskoode ei saa kasutada alkohoolsete jookide eest tasumiseks. Kui ostukorvis on alkohoolseid jooke ja muid tooteid, ei tohi muude toodete kogumaksumus olla väiksem kui sooduskoodi väärtus.8. Sooduskoodid kehtivad kupongile märgitud kuupäevani. Sooduskoode, mille kehtivusaeg on lõppenud, BARBORA e-kaupluses müüdavate toodete vastu ei vahetata, nende kehtivusaega ei pikendata ja neid ei hüvitata.9. Konkreetse sooduskoodiga seotud info turvalisuse eest vastutab sooduskoodi omav isik.10. Kõiki sooduskoode saab kasutada vaid BARBORA e-kaupluses ostetud ostukorvi summa vähendamiseks. Allahindluskuponge ei summeerita ning allahindluskupongidele ei kehti ka muud BARBORA e-kaupluse allahindlused.11. Kasutamata sooduskoode ei kompenseerita.12. Mittekehtivad, kadunud või muul moel rikutud (näiteks on kahjustatud kupongi kood, mida ei saa tuvastada) allahindluskuponge ei kompenseerita ning nende kehtivusaega ei pikendata.13. Allahindluskuponge ei saa teiste kupongide vastu vahetada.14. Kui teil on tasumisega seoses küsimusi, palume pöörduda Barbora poole e-posti aadressil info@barbora.ee
Taara deposiidi süsteem
- Mis on ühekordse või korduvkasutatava taara deposiiditasu?
BARBORA e-poes on taaskasutatava toote tagatisraha toodud välja toote hinna all.
- Kuidas märgistatakse korduvkasutatavas pakendis olevaid tooteid?
Korduvkasutatavas pakendis olevaid tooteid märgistatakse vastava sümboliga:
- Millise ühekordse pakendi eest tuleb tasuda pandipakendi tagatisraha?
0,10 EUR tagatis võetakse õlle, õllekokteilide, siidri, pirnisiidri, puuviljaveini, puuviljaveinikokteilide, puuviljaveinijookide, teiste fermenteeritud jookide, alkohoolsete kokteilide ja mittealkohoolsete jookide (karastusjookide, jookide, lauavee, kalja), naturaalse mineraalvee, allikavee, pakendatud joogivee, mahla ja nektari eest, mis on pakendatud klaasist, plastikust (PET) või metallist ühekordsesse pakendisse, mille maht on suurem kui üks kümnendik (0,1) liitrit, kuid väiksem kui kolm (3) liitrit.Tooted, mis osalevad pandipakendisüsteemis, märgistatakse spetsiaalse sümboliga. BARBORA e-poes on pandipakendi hind märgitud toote hinna alla.
- Kas tohin ühekordselt või korduvkasutatava pakendi tagastada BARBORA kullerile?
Kahjuks ei ole BARBORA kulleritel tehnilisi võimalusi võtta vastu klientidelt ühekordselt või korduvkasutatavaid pakendeid. Ühekordse pakendi saate ära anda ja selle eest makstud tagatisraha saada tagasi kõikides kauplustes ja muudes kohtades, kuhu on paigaldatud pandipakendi tagastamiseks vastav aparaadisüsteem.
Muud küsimused
- Kasutate vanemat veebilehitsejat?
Palun veenduge, et Teie veebilehitseja oleks uuendatud viimasele versioonile.
Privaatsus- ja küpsiste kasutamise poliitika
- Mis on küpsised (inglise keeles cookies)?
Küpsised on väikesed failid, mis salvestatakse seadmesse ajal, mil kasutaja külastab vastavat veebilehte. Küpsiste abil tunneb veebileht ära kasutaja seadme (näiteks kui kasutaja külastab seda veebilehte järgmisel korral), lihtsustades sel moel kasutaja jaoks veebilehe sirvimist ja (või) andes teatud teavet veebilehe omanikule veebilehe kasutamise kohta.
- Milliseid küpsiseid me kasutame?
BARBORA e-kauplus kasutab nii vajalikke (veebilehe toimimist tagavaid või kasutamist lihtsustavaid) küpsiseid, sellised nagu filtreerimise seadistus või sisselogimise andmete meelde jätmine, kui ka analüütilisi küpsiseid. Viimastest kasutab BARBORA e-kauplus „Google Analytics“ salvestatavaid küpsiseid, mis salvestatakse siis, kui BARBORA e-kauplus kasutab „Google Analytics“ – Google, Inc. (edaspidi – Google) osutatavat veebilehe kasutamise analüüsimise teenust. Nimetatud analüütilised küpsised võimaldavad meil ära tunda ja kokku lugeda külastajate arvu ning näha, kuidas külastajad kasutamisel sel veebilehel liiguvad. Sellisel moel saame seda infot kasutada profileerimise eesmärgil. Kõik see aitab meil parandada veebilehe toimimist - näiteks tagada, et kasutajad leiaksid lihtsamini selle, mida nad otsivad. Küpsiste abil saadud info selle kohta, kuidas Te veebilehte kasutate – standardne teave kasutajate seadete ja anonüümne teave külastajate käitumiste kohta – edastatakse ja seda säilitab Google. BARBORA e-kauplus ei kasuta ja ei luba ühelgi kolmandal poolel kasutada statistilist analüütikavahendit selleks, et tuvastada või koguda teavet, mis võimaldab tuvastada selle veebilehe kasutajate isikusamasust. Google võib edastada „Google Analyticsi“ poolt kokku kogutud teabe kolmandatele pooltele, kui see on nõutud seadustega või kui kolmandad pooled töötlevad teavet Google’i nimel. Vastavalt „Google Analyticsi“ teenuste osutamise tingimustele, ei seosta Google Teie IP-aadressi ühegi teise teabega, mida Google omab.
- Kuidas küpsiseid kustutada?
Teavet selle kohta, kuidas küpsised oma arvutist kustutada, leiate siit. Hoiatame, et küpsiste kustutamine võib mõjutada negatiivselt veebilehe kasutamist.
- Vaidluste kohtuväline lahendamine
Anname teada, et igal tarbijal on võimalus lahendada BARBORA kauplusega tekkinud vaidlused ka elektrooniliselt, ilma kohtu poole pöördumata. Rohkem teavet vaidluste lahendamise alternatiivsetest viisidest leiab vaidluste elektroonilise lahendamise platvormil veebilehel: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=ET. Palume pretensioonid BARBORA e-kaupluses osutatavate teenuste kohta esitada kõigepealt telefonil: +372 555 66 369 või e-posti aadressil: info@barbora.ee ja alles siis, kui BARBORA ei rahulda teie pretensiooni, pöörduda ülalnimetatud vaidluste elektroonilise lahendamise platvormi või kohtu poole.