Korduma Kippuvad Küsimused
- Kuidas saab BARBORA e-kaupluses maksta?
Ostu eest saate tasuda SEB, Swedbank, LHV, Coop Pank, Luminor, Citadele internetipangas, Google Pay või Apple Pay, krediit- või deebetkaardiga.
- Milline on minimaalne kaupade tellimise summa?
Minimaalne kaupade tellimise summa on 20 eurot.
- Kas kaupa on võimalik osta ettevõtte nimele ja saada ettemaksuarvet?
Jah. Kui soovite arvet ettevõtte nimel, valige tellimuse esitamise viimases aknas tasumisviis "Juriidiline isik". Sisestage ettevõtte rekvisiidid, salvestage need ja valige makseviis. Tellimus tuleb tasuda kas pangalingi kaudu või krediitkaardiga, ülekandega maksta ei ole võimalik. Pärast tellimuse esitamist ei ole andmete muutmine võimalik ja tagantjärele me firma nimele arvet ei väljasta.
- Kas ühe tellimuse arvet on võimalik mitmeks osaks jagada?
Kahjuks ei ole võimalik arvet tehnilistel põhjustel osadeks jagada. Kui soovite erinevaid arveid, peate tegema mitu tellimust.
- Kas ma saan boonuspunkte AITÄH kaardile, kui ostlen veebipoes BARBORA?
Kui ostlete veebipoes BARBORA, siis saate 1 % kaupade summast MAXIMA AITÄH kaardile, mille number on registreeritud Teie kliendikontole. Alkohoolsete jookide eest boonusraha AITÄH kaardile ei kogune.
- Kas ma saan kasutada boonuspunkte, mis on mu AITÄH kaardile kogunenud?
Barbora veebipoes ei ole võimalik AITÄH kaardi boonuspunkte kasutada, seda saab teha ainult Maxima kauplustes.
- Kas ma saan oma ostuga tšeki või arve?
Kui tellimus on komplekteeritud, siis kõigepealt saadame saatelehe e-posti teel. Ostuarve laekub kliendi e-postile 24h jooksul peale kauba kohaletoimetamist. Kõik arved on saadaval ka kliendi isiklikul kontol pdf-formaadis.
Kauba tellimine
- Kas saan täiendada juba esitatud tellimust?
Te saate lisada tooteid juba makstud ja kinnitatud tellimusele selle hetkeni, kuni tellimus läheb komplekteerimisele. Valige oma kliendikontolt “Minu tellimused” või vajutage punasele ribale “Minu ostud” Tellimust saab täiendada paremal pool ekraanil asuvas aknas ja peale tellimuse avamist on Teil selleks aega 15 minutit.
Tähelepanu:
- Ostukorvi täiendades ei ole minimaalset ostusummat.
- Lisatud toodete eest tuleb tasuda sama makseviisiga kui põhitellimuse eest.
- Lisatud tooted toimetatakse kohale koos põhitellimusega smaks ajaks ja samale aadressile.
- Põhitellimuse kuupäeva, kellaaega ega aadressi klient ise muuta ei saa. - Mis on Salvestatud ostukorvid ja kuidas neid kasutada?
Mugavuse huvides on Teil võimalus luua eelsalvestatud ostukorve. Neid võib Teil olla nii palju kui vähegi soovite: nädalavahetuse, lõuna, peresündmuse tähistamise või erilise pidupäeva ostukorvid! Eelsalvestatud ostukorviga ei pea Te iga kord iga toodet uuesti otsima. Avage eelsalvestatud ostukorv ja korrigeerige seda nii, et see vastaks Teie hetkevajadustele.
- Kuidas saan anda kullerile lisateavet kohaletoimetamise kohta?
Kui Teil on kullerile lisateavet, näiteks juhised majale ligipääsemiseks jne, palume sisestada see kullerile ette nähtud lisainfo aknasse.
Sellesse aknasse sisestatud lisainfot näeb ainult kuller ja see ei ole mõeldud Barbora teistele osakondadele info jätmiseks. - Eritellimused
Kui klient soovib tellida kaupu suuremas koguses, kui süsteem võimaldab ostukorvi lisada. siis tuleb saata päring meiliaadressile info@barbora.ee. Päringus peab olema kirjas soovitud kogus, toote link ja tarneaadress.
Barbora e-pood/Supersa OÜ jätab endale õiguse loobuda kliendi esitatud eritellimuse soovi täitmisest olukorras, kus see ei ole ettevõtte tegevuse spetsiifikast tulenevalt võimalik.
Näide: hooajalisusest tulenevalt ei ole võimalik täita puu - ja juurviljade kategooriasse kuuluvate toodete eritellimusi, kuna nende toodete puhul ei ole võimalik partiide lõikes ette näha saadavust ja garanteerida kvaliteeti.
Kauba kohaletoimetamine
- Kas kaupa on võimalik kohale toimetada samal ehk tellimise päeval?
Jah, kaupa saab kohale toimetada veel samal tööpäeval, kui selleks on vabu kohaletoimetamise aegu.
- Kas pärast tellimuse esitamist saab muuta kohaletoimetamise aadressi, kuupäeva või kellaaega?
Kui soovite teha juba kinnitatud tellimuses muudatusi, siis võtke ühendust Barbora klienditeenindusega telefonil +372 555 66 369 või e-posti aadressil: info@barbora.ee.
- Kas BARBORA e-kauplusest tellimisel tuleb tasuda ka kauba kohaletoimetamise eest?
Hetkel on kehtiv transporditasu 0.99 eurot kuni 3.49 eurot sõltuvalt Teie valitud kohaletoimetamise ajast. BARBORA jätab endale õiguse muuta transporditasu või jätta seda kohaldamata. Tellides kaupa 59,99 euro või suurema summa eest, tuuakse kaup Teile kohale tasuta.
Kui Te algses tellimuses pidite tasuma transpordtasu, kuna kaupade maksumus jäi alla 59.99€, siis hilisemal tellimuse täiendamisel tasaarveldust ei toimu. - Soovin tellimuse tühistada. Kuidas seda teha?
Kui soovite tellimust tühistada, siis võtke ühendust Barbora klienditeenindusega telefonil +372 555 66 369 või e-posti aadressil: info@barbora.ee.
- Kui kiiresti kaup kohale tuuakse?
Kaup tuuakse kohale Teie poolt tellitud ühetunnise ajavahemiku jooksul. Ostja kohustub enda poolt valitud ajavahemikus viibima tellitud aadressil ja kaubad vastu võtma.
- Kuidas tuuakse kohale kiiresti riknevad tooted?
Tellimuse toimetame kohale külmaseadmetega varustatud väikebussidega mis on ette nähtud toiduainete transportimiseks. Me ei riku toodete säilitamise tingimusi ja tagame, et kaup jõuab Teie koduukseni sama kvaliteetsena, kui see oli poes.
- Miks ei ole tellitud kaupa kohale toodud, kuigi näen seda tootevalikus?
Kahjuks võib vahel juhtuda, et komplekteerimise hetkel on tellitud toode kauplusest otsas.
Seda, kas toode on jäänud meie poolt komplekteerimata või oli lihtsalt puudu, saate kontrollida saatelehelt, mis saadetakse umbes tund aega enne tellimuse kohaletoimetamist meilile.
Kui komplekteeritud toote kogus on 0, siis toodet kaupluses ei olnud ja raha tagastatakse automaatselt. Kui toode on saatelehel kirjas, aga tegelikult oli puudu, siis võtke alati 72h jooksul kauba kättesaamise hetkest ühendust meie klienditeenindusega telefonil +372 555 66 369 või meili teel info@barbora.ee ja leiame lahenduse. - Tasusin ostu eest, kuid tellimuse ajaloo aknas näen, et tellimuse eest ei ole tasutud või see on tühistatud. Kas minu tellitud kaup tuuakse kohale?
Sisenege oma internetipanka ja kontrollige, kas raha on Teie pangakontolt maha läinud. Kui jah, siis oodake veidi ja kontrollige tellimuse staatust uuesti. Kui raha on maha läinud, kuid staatus ei ole muutunud, palume võtta ühendust klienditeenindusega e-posti aadressil info@barbora.ee või telefonil +372 555 66 369. Et küsimused saaksid lahendatud võimalikult kiiresti, lisage tellimuse number, tasutud summa, maksja nimi/eesnimi, perekonnanimi ning makekorralduse koopia.
- Pakendamine paberkottidesse
Paberkottidesse toodete pakendamise eest kehtib ühekordne kindel tasu 1,19 eurot. Pakendi maksumus ei sõltu tellitud kauba kogusest ega tellimuse väärtusest. Kui Ostja täiendab ostukorvi pärast tellimuse kinnitamist, siis algse tellimuse kinnituses märgitud pakenditasu ei muutu.
Kauba ja raha tagastamine
- Mida teha, kui olen saanud halva kvaliteediga kaupa ja soovin seda tagastada?
Kaupa saab tagastada kauba kohale toonud kullerile. Kui märkasite pärast kulleri lahkumist, et midagi on puudu, aegunud või kvaliteet halb, siis tuleb 72h jooksul võtta klienditeenindusega ühendust telefonil +372 555 66 369 või e-posti aadressil info@barbora.ee.
Kui toode on halva kvaliteediga, aegunud või transpordi käigus kannatada saanud, siis peab klient alati tegema foto.
Kui tooted on ära vistatud või fotot ei ole tehtud, siis me ei ole kohustatud olukorda lahendama kliendi kasuks. - Mida teha, kui ma ei saanud kõiki tellitud tooteid või sain sellise toote, mida ma ei tellinud?
Kui tooteid on puudu või toodi Teile kaup, mida Te ei olnud tellinud, siis võtke viivitamatult ühendust telefonil +372 555 66 369 või e-posti aadressil info@barbora.ee ja selgitage täpselt tekkinud olukorda. Me üritame tekkinud probleemi võimalikult kiiresti lahendada. Kaebusi saamata jäänud toodete osas võetakse vastu 72 tunni jooksul kauba kohaletoimetamise hetkest.
- Mulle ei sobi tellitud kaup. Kuidas saan selle tagastada või välja vahetada?
Barbora e-poest tellitud tooteid on õigus tagastada 14 päeva jooksul kauba kättesaamise hetkest.
Kaup peab olema originaalpakendis, pakend ei tohi olla avatud, rikutud ja toode ei tohi olla kasutatud.14 päevane tagastamisõigus ei kehti kauba puhul, mis on kiiresti riknev või vananev (toidukaubad), perioodiliselt ilmuvate trükiste puhul (ajalehed, ajakirjad) ja toodetele, mis ei ole kõlbulikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel tingimustel (kosmeetikatooted, pesu, sokid).
Kui soovite tooteid tagastada või vahetada, siis palun võtke ühendust klienditeenindusega telefonil +372 555 66 369 või e-posti aadressil info@barbora.ee - Kas pean tasuma hinnaerinevuse, kui sain rohkem kaalukaupa, kui olin tellinu või mille eest olin tasunud?
Kui kaalukauba tegelik kaal ületab tellimuses märgitu, ei peaTe selle eest juurde maksma.
- Maksin rohkem, kui on näidatud kaubaga koos saadud lõplikul arvel. Kas mulle tagastatakse raha?
Kui kättetoimetatud kauba kaal on tellitud kauba kaalust väiksem, tagastatakse tasutud ja faktilise hinna vahe Teie pangakontole, millelt kaupade eest tasuti või mis on seotud deebet- või krediitkaardiga, mitte hiljem kui 7 tööpäeva jooksul pärast kauba tarnimist.
- Mitme päeva jooksul tagastatakse raha kohaletoimetamata või tagastatud kauba eest?
Enammakstud summa tagastatakse 7 tööpäeva jooksul pangakontole, millelt kauba eest tasusite.
BARBORA kaubavalik
- Kas müüte alkoholi ja tubakat?
Alkoholi saate osta iga päev kell 10:00 kuni 22:00. Tulenevalt Tubakaseadus § 22 lõige 2 sätestatud on tubakatoodete müük e-poes keelatud.
- Mida teha, kui tootekirjelduses ei ole minule olulist teavet?
Kui Te ei leia toote kohta endale olulist teavet, võtke meiega ühendust e-posti aadressil info@barbora.ee ja me anname parima, et vastata Teie esitatud küsimustele.
BARBORA e-poe kampaaniad
- Miks ma ei näe kampaaniaid, mis kehtivad AITÄH kaardiga?
Kui Te ei näe AITÄH kaardi omanikele mõeldud kampaaniaid ja sooduspakkumisi, siis palun kontrollige, kas AITÄH kaardi number on Teie kliendikontole lisatud.
- Kas BARBORA e-kaupluses on samad kampaaniad, mis MAXIMA kauplustes?
BARBORA e-kaupluse kampaaniad võivad erineda MAXIMA kaupluste kampaaniatest.
Sooduskoodid
- Millise summa eest pean oste tegema, et saaksin kasutada sooduskoodi?
Allahindluskupongi minimaalne ostusumma on kirjas kupongiga kaasas olevates reeglites. Näiteks kui Teie allahindluskupongi väärtus on 3 eurot, siis peate allahindluse kasutamiseks valima tooteid mitte vähem kui 22,99 euro eest (st minimaalne ostukorvi summa pluss allahindluskupongi summa). Kupongid ei kehti alkoholi ostmisel. Seega, kui soovite kasutada kupongi väärtusega 3 eurot, peab ostetavate toodete (v.a. alkohoolsete jookide) kogumaksumus olema mitte väiksem kui 3 eurot, ostukorvi (sh alkohoolsed joogid) kogumaksumus mitte väiksem kui 22,99 eurot.
- Kas saan ühe ostu puhul kasutada 2 sooduskoodi?
Ühe ostu puhul saab kasutada vaid üht sooduskoodi korraga.
- Kuhu tuleb siestada sooduskood?
Kui olete oma ostukorvi kokku pannud, vajutage „Osta“, mille järel näete kõiki enda valitud tooteid. Toodete alt leiate välja „Sooduskood“, sisestage sinna sooduskood ja vajutage „AKTIVEERI“.
- Millised on sooduskoodi kasutamise eeskirjad?
Sooduskupongide reeglid leiate siit:
Taara deposiidi süsteem
- Mis on ühekordse või korduvkasutatava taara deposiiditasu?
BARBORA e-poes on taaskasutatava toote tagatisraha toodud välja toote hinna all.
- Kuidas märgistatakse korduvkasutatavas pakendis olevaid tooteid?
Korduvkasutatavas pakendis olevaid tooteid märgistatakse vastava sümboliga:
- Millise ühekordse pakendi eest tuleb tasuda pandipakendi tagatisraha?
0,10 EUR tagatis võetakse õlle, õllekokteilide, siidri, pirnisiidri, puuviljaveini, puuviljaveinikokteilide, puuviljaveinijookide, teiste fermenteeritud jookide, alkohoolsete kokteilide ja mittealkohoolsete jookide (karastusjookide, jookide, lauavee, kalja), naturaalse mineraalvee, allikavee, pakendatud joogivee, mahla ja nektari eest, mis on pakendatud klaasist, plastikust (PET) või metallist ühekordsesse pakendisse, mille maht on suurem kui üks kümnendik (0,1) liitrit, kuid väiksem kui kolm (3) liitrit.Tooted, mis osalevad pandipakendisüsteemis, märgistatakse spetsiaalse sümboliga. BARBORA e-poes on pandipakendi hind märgitud toote hinna alla.
- Kas tohin ühekordselt või korduvkasutatava pakendi tagastada BARBORA kullerile?
BARBORA kullerid ei võta klientide käest vastu ühekordseid või korduvkasutatavaid pakendeid ning panditaarat.
Muud küsimused
- Kasutate vanemat veebilehitsejat?
Palun veenduge, et Teie veebilehitseja oleks uuendatud viimasele versioonile.
Privaatsus- ja küpsiste kasutamise poliitika
- Mis on küpsised (inglise keeles cookies)?
Küpsised on väikesed failid, mis salvestatakse seadmesse ajal, mil kasutaja külastab vastavat veebilehte. Küpsiste abil tunneb veebileht ära kasutaja seadme (näiteks kui kasutaja külastab seda veebilehte järgmisel korral), lihtsustades sel moel kasutaja jaoks veebilehe sirvimist ja (või) andes teatud teavet veebilehe omanikule veebilehe kasutamise kohta.
- Milliseid küpsiseid me kasutame?
BARBORA e-kauplus kasutab nii vajalikke (veebilehe toimimist tagavaid või kasutamist lihtsustavaid) küpsiseid, sellised nagu filtreerimise seadistus või sisselogimise andmete meelde jätmine, kui ka analüütilisi küpsiseid. Viimastest kasutab BARBORA e-kauplus „Google Analytics“ salvestatavaid küpsiseid, mis salvestatakse siis, kui BARBORA e-kauplus kasutab „Google Analytics“ – Google, Inc. (edaspidi – Google) osutatavat veebilehe kasutamise analüüsimise teenust. Nimetatud analüütilised küpsised võimaldavad meil ära tunda ja kokku lugeda külastajate arvu ning näha, kuidas külastajad kasutamisel sel veebilehel liiguvad. Sellisel moel saame seda infot kasutada profileerimise eesmärgil. Kõik see aitab meil parandada veebilehe toimimist - näiteks tagada, et kasutajad leiaksid lihtsamini selle, mida nad otsivad. Küpsiste abil saadud info selle kohta, kuidas Te veebilehte kasutate – standardne teave kasutajate seadete ja anonüümne teave külastajate käitumiste kohta – edastatakse ja seda säilitab Google. BARBORA e-kauplus ei kasuta ja ei luba ühelgi kolmandal poolel kasutada statistilist analüütikavahendit selleks, et tuvastada või koguda teavet, mis võimaldab tuvastada selle veebilehe kasutajate isikusamasust. Google võib edastada „Google Analyticsi“ poolt kokku kogutud teabe kolmandatele pooltele, kui see on nõutud seadustega või kui kolmandad pooled töötlevad teavet Google’i nimel. Vastavalt „Google Analyticsi“ teenuste osutamise tingimustele, ei seosta Google Teie IP-aadressi ühegi teise teabega, mida Google omab.
- Kuidas küpsiseid kustutada?
Teavet selle kohta, kuidas küpsised oma arvutist kustutada, leiate siit. Hoiatame, et küpsiste kustutamine võib mõjutada negatiivselt veebilehe kasutamist.
- Vaidluste kohtuväline lahendamine
Anname teada, et igal tarbijal on võimalus lahendada BARBORA kauplusega tekkinud vaidlused ka elektrooniliselt, ilma kohtu poole pöördumata. Rohkem teavet vaidluste lahendamise alternatiivsetest viisidest leiab vaidluste elektroonilise lahendamise platvormil veebilehel: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=ET. Palume pretensioonid BARBORA e-kaupluses osutatavate teenuste kohta esitada kõigepealt telefonil: +372 555 66 369 või e-posti aadressil: info@barbora.ee ja alles siis, kui BARBORA ei rahulda teie pretensiooni, pöörduda ülalnimetatud vaidluste elektroonilise lahendamise platvormi või kohtu poole.