Andmekaitsetingimused
Barbora andmekaitsetingimused
Kasutades veebisaiti Barbora.ee (edaspidi „veebisait“), mobiilirakendust BARBORA (edaspidi „rakendus“) või registreerides seal kasutaja, usaldate UAB Barborale (edaspidi „ettevõte“ või „meie“) oma isikuandmeid ja annate meile õiguse neid töödelda vastavalt selles poliitikas (edaspidi „poliitika“) ja BARBORA veebipoe kaupade ostu ja müügi reeglites (edaspidi „reeglid“) sätestatud mahus, viisidel ja eesmärkidel.
Kui te ei nõustu reeglite, selle poliitika või nende üksikute tingimustega, ei pruugi me kahjuks pakkuda teile juurdepääsu kõikidele või mõnele ettevõtte pakutavale teenusele (edaspidi „teenused“).
Sellest poliitikast leiate kogu teabe, milliseid andmeid me kogume ja töötleme, milleks me andmeid kasutame ning kui kaua me andmeid säilitame jne. See teave on oluline - eeldame, et loete seda hoolikalt.
Pange tähele, et võime muuta, täiendada ja uuendada nii poliitikat kui ka reegleid. Kuigi teavitame teid poliitika ja reeglite olulistest muudatustest, soovitame teil neid aeg-ajalt lugeda, et olla kursis kehtiva versiooniga.
Isikuandmed on igasugune teave, mis võimaldab tuvastada konkreetset füüsilist isikut. Euroopa Liidu üldise andmekaitse määruse (GDPR) kohaselt hõlmavad isikuandmed nii otseselt kui ka kaudselt tuvastatavat teavet.
Austame teie konfidentsiaalsust ja teie isikuandmete turvalisus on meie prioriteet. Kasutame vastavaid korralduslikke ja tehnilisi meetmeid tagamaks, et teie isikuandmed oleksid alati turvaliselt kaitstud ning andmetöötlemise toimingud vastaksid andmekaitsealaste õigusaktide ja meie sisepoliitika nõuetele.
Ettevõte kogub ja töötleb selles poliitikas loetletud isikuandmeid järgmistel õiguslikel alustel:
– nõusolek reeglites ja selles poliitikas sätestatud tingimustega;
– õigustatud huvi;
– ettevõtte jaoks tuleneva ja tema suhtes kohaldatava juriidilise kohustuse täitmine;
– lepingu täitmine, mille osapooleks teie olete.
Kohaldatavate õigusaktidega sätestatud ulatuses ja tingimustel võib teie isikuandmete töötlemisel kehtida üks või mitu ülaltoodud õiguslikest alustest.
1. Milliseid andmeid me töötleme ja miks?
1.1. Registreerimine, kontrollimine, haldamine ja suhtlemine
Registreerides kasutajana ja nõustudes reeglite ning privaatsuspoliitikaga, edastate meile allpool toodud profiiliandmed. Mõned registreerimiseks vajalikud andmed on kohustuslikud ja nende esitamise puudumisel ei ole võimalik profiili luua ega teenuseid kasutada. Registreerimisega kinnitate, et esitatud isikuandmed on õiged ning et olete vähemalt 16-aastane. Me ei vastuta ebakorrektsete, mittetäielike ega ekslike andmete esitamise eest.
Konto loomise ja haldamise eesmärgil töödeldavad profiili andmed |
|
Andmete liigid |
Teie eesnimi, perekonnanimi, aadress, meiliaadress ja telefoninumber |
Andmete töötlemise õiguslik alus |
Leping (teie nõustumine reeglitega) teenuste kasutamiseks reeglites sätestatud tingimustel. |
Andmetöötluse periood |
Kui teie konto on olnud passiivne üle kolme aasta, saadame teile teavituse teenuste kasutamise jätkamiseks. Kui te ei logi sisse kolme kuu jooksul pärast teavituse saamist, kustutatakse teie profiiliandmed. |
Kuidas ja millistel eesmärkidel me kasutame teie isikuandmeid?
Teie profiili andmete põhjal loome veebisaidil ja/või rakenduses ainulaadse profiili, mis tuvastab teid veebisaidi ja rakenduse registreeritud kasutajana ning võimaldab kasutada teenuseid, mida pakutakse registreeritud kasutajatele vastavalt reeglite ja selle poliitika tingimustele.
Samuti tuvastame teid esitatud profiili andmete järgi, näiteks kui soovite oma andmeid uuendada või muuta, võtate meiega ühendust, et edastada meile teatud isikuandmeid, või kasutada oma õigusi seoses isikuandmete töötlemisega jne.
Lisaks kasutame teie poolt esitatud kontaktandmeid (e-posti aadress, telefoninumber) teiega suhtlemiseks, sealhulgas päringutele vastamiseks, olulise teabe edastamiseks teenuste, nende osutamise ja/või selle poliitika muudatuste kohta, ühenduse võtmiseks, kui olete unustanud oma oste vastu võtta või kui oleme avastanud probleemi tehtud tehingutega jne.
On oluline, et esitatud profiili andmed oleksid täpsed ja õiged. Valeandmete esitamisel või andmete uuendamata jätmise või unustamise korral võib meil tekkida raskusi teile teenuste osutamise tagamisel ning see võib põhjustada probleeme teie õiguste rakendamisel. Me ei vastuta tekitatud kahju eest, mis on tekkinud teie poolt ebaõigete või mittetäielike isikuandmete esitamise tõttu.
Andmete muutumisel peate meid sellest viivitamatult teavitama, selleks palume teil muuta vastavaid andmeid veebisaidi või rakenduse registreerimisvormis. Täpsemat infot profiili andmete uuendamise kohta leiate selle poliitika punktis 5.2.
Ettevõttel puudub võimalus kontrollida esitatud andmete õigsust ja tegelikkusele vastavust. Seetõttu eeldame, et registreerimisvormi täitmisel olete edastanud täpsed ja õiged andmed ning kõik teie nõusolekud on esitatud vabal tahtel, olles põhjalikult tutvunud selle poliitikaga ja reeglitega.
1.2. Teie konto haldamine, veebisaidi ja rakenduse toimimise ja turvalisuse tagamine
Töötleme isikuandmeid teie konto haldamiseks, veebisaidi ja rakenduse nõuetekohase toimimise tagamiseks, teie konto ja veebisaidi turvalisuse tagamiseks ning tehnilistele standarditele vastamiseks.
Konto haldamise, veebisaidi hooldamise ja turvalisuse tagamise eesmärgil töödeldavad andmed |
|
Andmete liigid |
Veebisaidil või rakenduses kasutaja registreerimisel esitatavad andmed, konto andmed sisselogimisel, toimingud kontol, veebilehel ja/või rakenduses, tehnilised lehitsemisandmed (kliendikood, sisselogimise ja lehitsemise tehniline teave, tehniline teave kasutatava seadme kohta). |
Andmete töötlemise õiguslik alus |
Leping (teie nõustumine Reeglitega) kasutada kontot reeglites sätestatud tingimustel. |
Andmetöötluse periood |
Veebisaidil või rakenduses registreerimisel esitatud andmeid säilitatakse seni, kuni olete konto kasutaja. Kui teie konto on passiivne, kustutatakse profiiliandmed 3 aasta ja 3 kuu pärast. Konto sisselogimisandmed, toimingud kontol, Veebilehel ja/või Rakenduses, tehnilised sirvimisandmed – säilitatakse mitte kauem kui 24 kuud. |
Teie nõusoleku veebisaidil või rakenduses konto kasutamiseks loeme saaduks, kui olete vastavalt reeglitele konto loomiseks vajalikud sammud täitnud ja registreerimise kinnitanud.
Kui kasutate veebisaiti või rakendust registreerimata külastajana, töötleme teie tehnilisi lehitsemisandmeid (nt sisselogimise ja veebilehitsemise tehniline teave, kasutatava seadme tehniline teave, teie tegevused veebisaidil või rakenduses) meie õigustatud huvi alusel veebilehe ja rakenduse nõuetekohase toimimise säilitamiseks ning nende turvalisuse tagamiseks. Säilitame neid andmeid kuni 24 kuud.
1.3. Teie ostuandmete töötlemine
Pakkudes teile teenuseid ja eri hüvesid, nagu müügilepingute sõlmimine ja täitmine, raha tagasimaksmine (ostetud kauba tagastamisel), allahindluste tegemine jne, töötleme lisaks registreerimisandmetele ka andmeid teie ostutehingute kohta (edaspidi „ostuandmed“).
Teenuste pakkumise eesmärgil töödeldakse järgmisi ostuandmeid |
|
Andmete liigid |
Teie eesnimi, perekonnanimi, meiliaadress, telefoninumber, tarne- ja elukoha aadressid, allkiri (kui võtate kauba ise vastu), ostu- ja tarnekuupäev ning kellaaeg, kaupade nimetused ja kogused, ostude hinnad ja kõik saadud allahindlused, „AITÄH“ kliendikaardi number (juhul, kui kasutate kliendikaarti), ostude eest maksmise viis ja makseteave. |
Andmete töötlemise alus |
Leping (nõustumine reeglitega) teenuste kasutamiseks reeglites sätestatud tingimustel. Ettevõttest tuleneva ja tema suhtes kohaldatava juriidilise kohustuse täitmine – teie isikuandmetega arve säilitamiseks. |
Andmetöötluse periood |
Ostuandmed säilitatakse 7 aastat pärast ostutehingu kuupäeva (säilitamise aeg on kehtestatud seadusega).Teie salvestatud maksekaartide andmeid säilitatakse seni, kuni kasutate meie teenuseid. |
Kuidas me teie ostuandmeid kasutame?
Säilitame teie ostuandmeid 7 aastat alates ostutehingu kuupäevast ning selle tähtaja möödumisel hävitame need ja/või muudame need usaldusväärselt anonüümseks, st eraldame pöördumatult kõik seosed teie profiili andmetega ja muu teid tuvastava teabega.
Meie või meie partnerid võivad ostuandmeid kasutada ka siis, kui korraldame võistlusi, mänge ja kampaaniaid ning te osalete nendes. Sellistel juhtudel kasutame ostuandmeid, et valida juhuslikult konkursi või mängu tingimustele vastavad klientidest võitjad, ning teie eraldi antud nõusolekul edastada teie andmed konkursi korraldajale auhinna üleandmiseks. Saate alati meie võistlustes osalemisest loobuda, muutes veebisaidil või rakenduses oma isikliku profiili privaatsusseadeid. Saate igal ajal oma kontol ligi pääseda meie poolt töödeldavatele isikuandmetele (nt vaadata uusimat profiiliteavet ja teie antud nõusolekuid) ning võite saada viimase 12 kuu arveid.
Kui käesolevas poliitikas, veebisaidi kontol või rakenduses esitatud teave ei ole piisav või kui soovite saada ostutoimingute ajalugu rohkem kui 12 kuu jooksul, võite alati meiega ühendust võtta käesoleva poliitika punktis 6 sätestatud tingimusel.
1.4. Teie osalemine meie korraldatud kampaaniavõistluste ja-mängudel
Teie nõusolekul võime kasutada ostuandmeid ise või jagada neid partneritega, kui osalete meie korraldatud võistlustel, mängudes või kampaaniates. Kasutame teie ostuandmeid, et valida juhuslikult võitjad ja jagada auhindu. Võistlustest saate loobuda, muutes oma privaatsusseadeid veebis või rakenduses.
Pakkumiste ja teabe esitamise eesmärgil töödeldavad isikuandmed |
|
Andmete liigid |
Teie eesnimi, perekonnanimi, e-posti aadress, telefoninumber, isikukood (ainult võitjatele), pangakonto (ainult rahalise auhinna võitjatele), allkiri (ainult võitjatele). |
Andmete töötlemise õiguslik alus |
Teie nõusolek osaleda konkreetsetel võistlustel, mängudes ja auhinnakampaaniates. Ettevõttest tuleneva ja tema suhtes kohaldatava juriidilise kohustuse täitmine – isikuandmed erivõistluse, mängu või kampaania võitja nimel maksude tasumiseks. |
Andmetöötluse periood |
Teie isikuandmeid töödeldakse seni, kuni olete aktiivne konto kasutaja ja osalete erikampaaniates. Võidu korral säilitame teie andmeid seadusest tulenevalt 7 aastat. |
Te saate valida eelistatud suhtluskanalid oma konto privaatsusseadetest veebisaidil või rakenduses. Te saate neid seadeid igal ajal muuta.
Te saate igal hetkel loobuda pakkumiste ja uudiste saamisest või muuta valitud teadete saamise viise (kanaleid). Pakkumiste ja uudiste saamisest keeldumine ei takista teenuste kasutamist.
1.5. Pakkumiste ja uudiskirjade saatmine
Pakkumiste ja uudiste saamisega nõustumisel töötleme teie isikuandmeid, et saata teile uudiskirju, pakkumisi, allahindluste ja kampaaniate infot, kutsuda osalema mängudes ja küsida teie arvamust teenuste kohta. Teavet edastame teie kontol, rakenduses või valitud kanalite kaudu, näiteks e-posti või SMS-i teel.
Uudiskirjade ja pakkumiste tegemiseks töödeldavad isikuandmed |
|
Andmete liigid |
Teie ees- ja perekonnanimi, meiliaadress ja/või telefoninumber. |
Andmete töötlemise õiguslik alus |
Teie nõusolek pakkumiste ja uudiste saamiseks. |
Andmetöötluse periood |
Teie isikuandmeid töödeldakse seni, kuni teil on aktiivne konto ja olete nõustunud pakkumiste saamisega. Nõusolekut ja selle tõendit võime säilitada kauem, et olla kaitstud meie vastu esitatud nõudmiste, pretensioonide ja hagide eest. |
Eelistatud suhtluskanalid saate valida oma veebisaidil või rakenduses oleva konto privaatsusseadete kaudu. Saate neid seadeid igal ajal muuta.
Võite igal ajal pakkumiste ja uudiste saamisest loobuda või muuta eelistatud teavitamiskanaleid. Loobumine ei mõjuta Teenuste kasutamist.
1.6. Teie andmete kaardistamine isikupärastatud pakkumiste tegemiseks
Kui olete nõustunud saama isikupärastatud pakkumisi ja lubanud profileerimist, töötleme lisaks teie profiiliandmetele ka ostuajalugu, et paremini mõista teie eelistusi.
Isikupärastatud pakkumiste tegemiseks töödeldavad andmed:
|
|
Andmete liigid
|
Teie eesnimi, perekonnanimi, aadress, e-posti aadress ja telefoninumber, ostuandmed (sh ostu kuupäev ja kellaaeg, kaupade nimed ja kogused, ostude koguhind), teile tehtud isikupärastatud pakkumiste ajalugu ja teave nende kasutamine. |
Andmetöötluse õiguslik alus
|
Teie nõusolek teie andmete profileerimiseks teile isikupärastatud pakkumiste tegemiseks. |
Andmetöötluse periood |
Teie isikuandmeid töödeldakse ainult seni, kuni olete aktiivne konto kasutaja ja olete andnud nõusoleku personaalsete pakkumiste saamiseks. Teie nõusolekut ja selle tõendit võidakse säilitada kauem, kui see on vajalik meie õiguste kaitsmiseks võimalike nõuete, hagide või pretensioonide korral. |
Teie nõusolek profileerimiseks võimaldab meil pakkuda teie vajadustele vastavaid isikupärastatud pakkumisi ja eeliseid. Kasutame automatiseeritud analüüsi, et grupeerida ja hinnata teie profiili ning ostuandmeid, et edastada teile asjakohaseid pakkumisi ja teavet. Näiteks võime teie ostuharjumuste, elukoha või muude omaduste põhjal pakkuda allahindlusi teie eelistatud kategooriate toodetele või tutvustada meie valiku uusi tooteid.
Kui te ei soovi, et teie andmeid profileeritakse isikupärastatud pakkumiste tegemiseks, võite keelduda nõusoleku andmisest või selle igal ajal tagasi võtta. Sel juhul saate jätkata teenuste kasutamist, kuid me ei saa teile pakkuda isikupärastatud pakkumisi ega eeliseid.
1.7. Statistika, turg ja teie käitumisuuringud
Püüame alati tagada, et meie tootevalik, kampaaniad ja allahindlused vastaksid kõige paremini meie klientide vajadustele.
Statistika, turu- ja teie käitumisuuringute eesmärgil töödeldavad andmed |
|
Andmete liigid |
Elukoht, ostuandmed (sh ostu kuupäev ja kellaaeg, kaupade nimetused ja kogused, ostude koguhind ja saadud allahindluste suurus) |
Andmete töötlemise õiguslik alus |
Meie õigustatud huvi on analüüsida andmeid ja koostada äritegevuseks vajalikke aruandeid, püüdes hinnata oma tegevust ning luua väärtust nii teile kui ka ettevõtte äritegevusele. |
Andmetöötluse periood |
5 aastat peale andmete kogumist |
Kasutame anonüümseks muudetud andmeid automaatseks analüüsiks, et koostada statistikat, uurida turgu ja klientide käitumist ning luua äritegevuseks vajalikke aruandeid. Teie tuvastamist võimaldavaid andmeid, nagu nimi või kontaktandmed, ei töödelda. Selline analüüs aitab teha äriotsuseid, näiteks arendada tootevalikut ja määrata hinnakujundust, kuid ei avalda teile õiguslikku ega olulist mõju.
1.8. Teie päringute, kaebuste, taotluste ja tagasiside käsitlemine ning meie teenuste parandamine
Kasutame teie isikuandmeid teie päringutele, kaebustele ja taotlustele vastamiseks ning teie tagasiside haldamiseks (edaspidi „päring“).
Teie päringute käsitlemiseks ja meie teenuste täiustamiseks |
|
Andmete liigid |
Teie esitatud isiku- ja kontaktandmed: eesnimi, perekonnanimi, telefoninumber, e-posti aadress ja elukoha aadress. Teie päringu sisu: päringut puudutav sündmus, selle asjaolud, kuupäev, asukoht, teie päring, nõue või tagasiside, toode, kliendikaardi number (kui on kliendikaart) ja mis tahes muu päringus sisalduv teave. Muud päringuga koos esitatud dokumendid ja/või andmed, nt ostutšeki andmed, fotod. Telefonikõne salvestamine, kui võtate ühendust meie klienditoega. Lisateave kaebuse või päringu lahendamiseks: see võib hõlmata tehnilist teavet teie tegevuse kohta veebisaidil või rakenduses, konto andmeid, ostu- või tellimuste ajalugu, samuti muud vajalikku teavet, mida tuleb teie päringu lahendamiseks töödelda. |
Andmete töötlemise õiguslik alus |
Juriidiline kohustus uurida ja vastata tarbijate päringutele, samuti meie õigustatud huvi hinnata klientidelt saadud tagasisidet, et parandada meie tegevuste ja teenuste kvaliteeti. |
Andmetöötluse periood |
Me töötleme ja säilitame teie päringut ja sellega seotud andmeid nii kaua, kui me päringut uurime, anname teile vastuse ja rakendame tehtud otsuseid, ning kuni 6 kuud pärast päringu lahendamist, kuid vähemalt 6 kuud pärast selle lahendamist: - E-posti teel saadetud päringud - 180 päeva - Veebipõhised päringud (live-chati päringute säilitamine) - 6 kuud. - Konkreetse tellimusega seotud kaebused - 12 kuud - Klienditoeliini telefonikõnede salvestused - 30 päeva - Hinnangud (tähtede säilitamine) - 6 kuud - Facebooki privaatsõnumid - 6 kuud |
Kasutame teie andmeid ainult teie päringu töötlemiseks, teabe andmiseks, küsimustele vastamiseks ja taotluste lahendamiseks. Samuti võime analüüsida päringu andmeid, et täiustada oma teenuseid ja arvestada teie arvamuse ning ettepanekutega. Kui päringuga seoses algatatakse õiguslik vaidlus või selle tekkimine on võimalik, on meil õigus säilitada teie andmeid kauem, kuni nõude või hagi aegumistähtaja saabub ja/või lõplik otsus jõustub.
Pärast andmete töötlemise ja säilitamise perioodi lõppu hävitame teie andmed või muudame need usaldusväärselt ja pöördumatult anonüümseks, arvestades mõistlikku ajavahemikku.
2. Millistest allikatest me teie isikuandmeid kogume?
Enamik teie isikuandmeid saame me teie käest. Profiili andmed esitate otse, näiteks registreerimisvormide täitmisel, ja ostuandmed saame, kui kasutate meie teenuseid.
Samuti saame teilt otse andmed, kui esitate päringu ükskõik millisel teie valitud viisil: saates meile e-kirja või kirjaliku päringu, helistades meie klienditoe telefonil jne.
Lisainformatsiooni kogumise või oluliste asjaolude selgitamise vajadusel, et teie päringut objektiivselt ja kvaliteetselt käsitleda, võime siduda päringuga seotud andmed olemasolevate ja/või päringu käigus kogutud andmetega, näiteks ostutehingute, konto kasutamise ajaloo või töötajate intervjuudega.
3. Millistel juhtudel ja millistele kolmandatele isikutele me teie andmeid avaldame?
Teie andmeid võidakse edastada kolmandatele isikutele, kes aitavad meil pakkuda teenuseid ja hallata kliendipäringuid. Nendeks võivad olla tarkvara- ja andmebaasihaldusteenuste pakkujad, pilveteenuste ja andmekeskuste operaatorid, turundus-, turu-uuringu- või ärianalüütikateenuste osutajad. Andmete edastamine toimub ainult ulatuses, mis on vajalik konkreetse teenuse osutamiseks.
Kõik andmetöötlejad töötlevad teie isikuandmeid üksnes meie juhiste järgi, ei kasuta neid muudel eesmärkidel ega edasta neid kolmandatele osapooltele ilma meie loata. Samuti on nad kohustatud tagama andmete turvalisuse vastavalt kehtivatele õigusaktidele ja sõlmitud lepingutingimustele.
Teenuste pakkumisel, mis võimaldavad teil kasutada meie partnerite teenuseid (nt lojaalsusprogramme), teeme osa teie andmetest partneritele kättesaadavaks ainult teenuse osutamiseks või koostöötingimuste täitmiseks. Näiteks lisades oma kontole Aitäh lojaalsuskaardi andmed, edastame iga ostu järel partnerile teavet lojaalsuspunktide kohta, mis kantakse teie kaardile vastavalt „Aitäh“ lojaalsusprogrammi tingimustele.
Päringus kirjeldatud sündmuse lugemisel kindlustusjuhtumiks edastame teie päringu ja andmed kindlustusandjatele, kelle juures on kindlustatud meie tsiviilvastutus, vara või muu kindlustuskaitse seoses päringus tuvastatud sündmusega. Kindlustusandjad töötlevad teie andmeid iseseisvate andmetöötlejatena, lähtudes oma kehtestatud tingimustest ja reeglitest.
Andmeid võidakse edastada ka pädevatele valitsus- või õiguskaitseasutustele, näiteks politseile või reguleerivatele asutustele, kuid seda ainult nende palvel ja siis, kui seda nõuab kohaldatav seadus või seaduses sätestatud juhtudel ja korras, et kaitsta meie õigusi, meie klientide, töötajate ja ressursside turvalisust, ning juriidiliste nõuete hindamiseks, esitamiseks ja kaitsmiseks.
Veebisaidi analüüsiteenuste (nt Google Analytics) kasutamisel, et mõista, kuidas te veebisaidi või rakenduse teavet kasutate, võime jagada anonüümseks muudetud andmeid kolmandate osapooltega. Need andmed aitavad hinnata veebisaidi või rakenduse kasutamist, koostada aruandeid selle toimivuse kohta ning pakkuda muid seotud teenuseid. Lisateabe saamiseks vaadake meie küpsiste kasutamise poliitikat.
Kinnitame, et kõik teie andmete edastamised toimuvad rangelt vastavuses kehtivate andmekaitseseadustega. Tagame teie eraelu puutumatuse ja privaatsuse austamise, rakendades protsessi igas etapis vajalikke kaitsemeetmeid.
4. Millistel territooriumidel ja jurisdiktsioonides me teie isikuandmeid töötleme?
Töötleme teie isikuandmeid ainult Euroopa Liidu territooriumil. Me ei edasta ega plaani tulevikus edastada teie isikuandmeid kolmandatesse riikidesse.
5. Millised õigused on teil vastavalt andmekaitsealastele õigusaktidele ja kuidas saate neid kasutada?
Andmekaitsealased õigusaktid annavad teile palju õigusi, mida saate oma äranägemise järgi kasutada, ja meie kohustus on tagada, et te saate seda teha. Teavet teie konkreetsete õiguste ja nende elluviimise kohta leiate sellest peatükist.
5.1. Juurdepääs teie isikuandmetele, mida me töötleme
Teil on õigus saada kinnitust, kas me töötleme teie isikuandmeid, samuti on teil õigus juurdepääsuks oma isikuandmetele, mida me töötleme. Lisaks on teil õigus teada andmete töötlemise eesmärke, töödeldavate andmete kategooriaid, andmesaajate kategooriaid, andmetöötlusperioodi, andmeallikaid, automatiseeritud otsuste tegemise, sealhulgas profileerimise olemust, samuti nende tegevuste olulisust ja teie õigusi nende tagajärgede osas.
Suurem osa eespool nimetatud teabest on teie huvides kirjeldatud selles poliitikas.
5.2. Õigus isikuandmete parandamisele
Teie registreerimisel esitatud andmete muutumise või teie kohta töödeldavate ebatäpse või vale teabe korral on teil õigus nõuda nende andmete muutmist, ülevaatamist või parandamist. Andmete parandusi saate teha oma veebisaidi kontol või rakenduses. Samuti võite meiega ühendust võtta poliitika peatükis 6 kirjeldatud viisidel ja paluda meil teie andmeid parandada või muuta.
5.3. Õigus nõusolek tagasi võtta
Töötledes teie isikuandmeid teie nõusoleku alusel, on teil õigus see igal ajal tagasi võtta. Pärast nõusoleku tagasivõtmist lõpetame vastavate andmete töötlemise. Mõnel juhul võib see tähendada, et me ei saa enam teile teenuseid pakkuda. Näiteks võite igal ajal tagasi võtta oma nõusoleku saada pakkumisi ja uudiseid või andmete profileerimiseks.
Nõusoleku tagasivõtmine ei takista teil meie teenuseid edasi kasutada, kuid sel juhul ei saa me edastada teile kohandatud pakkumisi ega esitada teie vajadustele vastavat teavet.
Saate oma nõusolekuid muuta, tagasi võtta või uuesti anda, esitades uuendatud registreerimisvormi, muutes seadeid oma veebikonto või rakenduse kaudu või võttes meiega ühendust vastavalt käesoleva poliitika jaotises 6 toodud juhistele.
Teie nõusoleku aegumisel, selle tagasivõtmisel või tühistamisel hävitame vastavad andmed ning käesolevas poliitikas märgitud juhtudel muudame need usaldusväärselt ja pöördumatult anonüümseks.
Teatud juhtudel võime säilitada teie antud nõusolekut kauem, kui see on vajalik meie kaitseks võimalike nõuete, pretensioonide või hagide korral.
5.4. Õigus esitada kaebus
Arvates, et töötleme teie andmeid rikkudes andmekaitsealaste õigusaktide nõudeid, palume teil esmalt meiega ühendust võtta. Usume, et meie jõupingutused on piisavad teie kahtluste hajutamiseks, taotluste rahuldamiseks ja vajaduse korral tehtud vigade parandamiseks.
Kui te ei ole meie pakutud lahendusega rahul või kui teie arvates ei võta me teie taotlusele vastamisel vajalikke meetmeid, on teil õigus esitada kaebus Eesti Vabariigi järelevalveasutusele, milleks on riiklik andmekaitse inspektsioon.
5.5. Õigus esitada vastuväiteid andmetöötlusele õigustatud huvide alusel
Teil on õigus esitada vastuväiteid meie õigustatud huvidel põhinevale isikuandmete töötlemisele. Kuid arvestades teenuste eesmärke ja tasakaalu mõlema poole õigustatud huvide vahel (teie kui andmesubjekt ja meie kui vastutav töötleja), võib teie vastuväide tähendada seda, et kui me lõpetame teie andmete töötlemise oma õigustatud huvist lähtuvalt, ei saa me pakkuda teile võimalust jätkata teenuste kasutamist.
Selles jaotises sätestatud õiguse kasutamiseks esitage meie andmekaitseametnikule kirjalik taotlus.
5.6. Õigus andmete kustutamisele (õigus olla unustatud)
Teatud andmetöötlust käsitlevates õigusaktides loetletud asjaoludel (kui isikuandmete töötlemine on ebaseaduslik, puudub andmete töötlemise alus jne) on teil õigus nõuda oma isikuandmete kustutamist. Selle õiguse kasutamiseks esitage meie andmekaitseametnikule kirjalik taotlus.
Oluline on märkida, et kui lõpetate teenuste kasutamise ja kustutate oma konto, kustutatakse teie profiili andmed ilma eraldi taotlust tegemata ja muud andmed kustutatakse või muudetakse usaldusväärselt anonüümseks.
5.7. Õigus piirata andmete töötlemist
Teatud andmetöötlust käsitlevates õigusaktides loetletud asjaoludel (näiteks kui isikuandmeid töödeldakse õigusvastaselt, andmete täpsuse vaidlustamine, kui esitate vastuväite andmete töötlemisele meie õigustatud huvi alusel jne), on teil ka õigus piirata oma andmete töötlemist. Peame siiski märkima, et andmetöötluse piirangu tõttu ja sellise piirangu kehtivuse ajal ei pruugi meil olla võimalik teile teenust osutada.
Selles jaotises sätestatud õiguse kasutamiseks esitage meie andmekaitseametnikule kirjalik taotlus.
5.8. Andmete ülekandmise õigus
Teil on õigus edastada teisele vastutavale töötlejale andmed, mida töötleme teie nõusoleku alusel ja mille töötlemine toimub automatiseeritud vahenditega. Edastame teile ülekantavad andmed masinloetavas vormingus, mida meie süsteemides tavaliselt kasutatakse, ning kui te seda taotlete ja kui see on tehniliselt teostatav, siis edastame andmed otse teisele teie poolt valitud vastutavale töötlejale.
Andmete ülekandmise õiguse kasutamiseks esitage meie andmekaitseametnikule kirjalik taotlus.
5.9. Taotluste menetlemise kord
Kaitsmaks meie klientide andmeid volitamata avaldamise eest, oleme teie andmetele juurdepääsu taotluse saamisel või teie muude õiguste teostamisel kohustatud teid tuvastama. Selleks võime paluda teil esitada meile registreerimisel esitatud asjakohased profiili andmed (nt eesnimi, perekonnanimi, e-posti aadress või telefoninumber) ja me vaatame, kas teie esitatud andmed vastavad asjakohasele profiili andmetele. Isikutuvastamise osana võime saata registreerimisvormis märgitud kontaktile (SMS-i või e-posti teel) ka kontrollteatise, milles palume teostada autoriseerimistoimingu. Kui isikutuvastuse protseduur ebaõnnestub (nt teie esitatud profiili andmed ei ühti registreerimisel esitatud andmetega või te ei autoriseeri saadud SMS-i või e-kirja), oleme kohustatud järeldama, et te ei ole taotletud andmete subjekt, ja oleme kohustatud teie esitatud taotluse tagasi lükkama.
Pärast teie taotluse saamist oma õiguste kasutamise kohta ja pärast ülalnimetatud isikutuvastuse protseduuri edukat lõpetamist oleme kohustatud andma teile teavet meetmete kohta, mida oleme võtnud vastusena teie taotlusele, nii kiiresti kui võimalik, kuid igal juhul hiljemalt ühe kuu jooksul alates teie taotluse kättesaamise ja tuvastusprotseduuri lõpuleviimise kuupäevast. Võttes arvesse taotluste keerukust ja arvukust, on meil õigus ühekuulist perioodi pikendada veel kahe kuu võrra, teavitades teid sellest enne esimese kuu lõppu ja tuues välja pikendamise põhjused.
Esitades elektroonilise taotluse, vastame teile samuti elektrooniliselt, välja arvatud juhul, kui see pole võimalik (nt väga suure infomahu tõttu) või kui te palute meil teile muul viisil vastata.
Õigusaktis sätestatud asjaolude tuvastamisel keeldume teie taotlust rahuldamast, saates teile selle kohta kirjaliku põhjendatud vastuse.
6. Kuidas saate meiega ühendust võtta?
Kõikides andmete töötlemise küsimustes saate võtta Meiega ühendust järgmistel viisidel:
Teie isikuandmeid töötleva Ettevõtte kontaktandmed
SUPERSA OÜ
Juriidilise isiku kood: 12668016
Asukoha aadress: Sõpruse pst 145, Tallinn 13425
Klienditoe kontaktandmed:
E-posti aadress: info@barbora.ee
Helistades Meie tasuta infotelefoni numbril: +372 555 66 369
Internetis: www.barbora.ee
Andmekaitseametniku kontaktandmed:
E-posti aadress: dpo@barbora.ee
Postiaadress: Sõpruse pst 145, Tallinn 13425
Adressaat: SUPERSA OÜ andmekaitseametnik.
7. Kui turvalised on teie andmed?
Kasutame mitmesuguseid turbetehnoloogiaid ja -meetmeid, et kaitsta teie isikuandmeid volitamata juurdepääsu, kasutamise või avalikustamise eest. Oleme valinud oma tarnijaid hoolikalt ning nõuame, et nad kasutaksid asjakohaseid meetmeid, et kaitsta teie konfidentsiaalsust ja tagada teie isikuandmete turvalisus. Siiski ei saa tagada teabe edastamise turvalisust interneti või mobiilside kaudu; mis tahes teabe edastamine meile nendel viisidel on teie omal vastutusel.
8. Andmete pikemaajalisem säilitamine
Pärast selles poliitikas sätestatud andmete töötlemise ja säilitamise perioodi lõppu me kas hävitame teie andmed või olukordades, mis on sätestatud selles poliitikas, muudame need usaldusväärselt ja pöördumatult anonüümseks niipea kui võimalik, võttes arvesse selleks tegevuseks mõistlikku ja arukat ajavahemikku.
Teie isikuandmete säilitamine pikemalt, kui selles poliitikas sätestatud, võib toimuda ainult siis, kui:
– see on vajalik selleks, et saaksime end kaitsta pretensioonide, nõuete või hagide eest ning kasutada oma õigusi;
– on põhjendatud kahtlusi seadusvastase tegevuse kohta, mille asjus käib uurimine;
– teie andmed on vajalikud vaidluse või kaebuse nõuetekohaseks lahendamiseks;
– varundamiseks ja muudel sarnastel eesmärkidel;
– esinevad muud õigusaktides sätestatud alused.
9. Küpsised
Kasutame küpsiseid, mis on väikesed tekstifailid, mis salvestatakse veebisaidi külastamisel teie arvuti või muu seadme (nt mobiiltelefoni) brauserisse. Küpsise eesmärk on andmeid salvestada, et saaksime teid meie veebisaiti külastades teenuste kasutajana ära tunda. Küpsised võimaldavad meil ka siduda teie ostuajalugu ja muid teenuste kasutamisel kogutud andmeid teie veebilehitsemisega. Küpsiste abil kogutud teave võimaldab meil pakkuda teile paremat lehitsemiskogemust, teha teile atraktiivseid pakkumisi, saada rohkem teavet meie veebisaidi kasutajate käitumise kohta, analüüsida trende ning täiustada nii veebisaiti kui ka teile pakutavat teenust.
Küpsiste liigitamine tüübi järgi
Seansiküpsis
Seansiküpsist kasutatakse iga kord, kui külastate meie veebisaiti. Kasutame seda tüüpi küpsiseid, et siduda teie tegevusi meie veebisaidil. Iga seansiküpsis kestab ainult nii kaua, kuni kestab brauseri seanss, pärast seda küpsist enam ei kasutata. Iga brauseri seanss algab brauseriakna avamisel ja lõpeb brauseriakna sulgemisega. Pärast meie veebisaidi külastamist kustutatakse kõik seansiküpsised.
Püsiküpsis
Püsiküpsis võimaldab meil meeles pidada teie eelistusi või tegevusi veebisaidil (või eri veebisaitidel). Erinevalt seansiküpsisest kestab see küpsises määratud aja (olenevalt konkreetsest küpsisest). Seda tüüpi küpsiseid ei kustutata brauseriakna sulgemisel ja need salvestatakse teie seadmesse. See aktiveeritakse iga kord, kui külastate veebisaiti, mis on selle konkreetse püsiküpsise teie brauserisse salvestanud.
Küpsiste liigitamine selle looja järgi
Kasutame kahte kategooriasse kuuluvaid küpsiseid, mida nimetatakse esimese osapoole küpsisteks ja kolmanda osapoole küpsisteks. See kategoriseerimine aitab kindlaks teha, kellel on juurdepääs küpsise abil kogutud teabele.
Esimese osapoole küpsis
Esimese osapoole küpsise loome meie või volitatud teenusepakkuja meie nimel. Need küpsised aitavad meil teid paremini tundma õppida ja aitavad seansist lahkuda, näiteks võib brauser meeles pidada põhiteavet, nagu ostukorvi pandud kaubad, teie kasutajanimi ja teie eelistatud keel.
Kolmanda osapoole küpsis
Kolmanda osapoole küpsise on loonud teine ettevõte. Me kasutame mõnikord selliseid küpsiseid või muid jälgimismehhanisme, kaasates oma veebisaidile kolmandate isikute pakutavaid tooteid, et saada olulisi toimivusandmeid, turundusotstarbeks vajalikke andmeid, pakkuda sotsiaalmeedias jagamise funktsiooni jne. Sel juhul saavad selliste küpsiste või muude jälgimismehhanismide kaudu kogutavat teavet ka need kolmandad osapooled ning nad võivad seda teavet kasutada oma eesmärkidel; nad võivad koguda ka rohkem teavet, kui meie oleme oma eesmärkide täitmiseks neil palunud koguda. Oleme oma veebisaidi küpsiste teatisel kirjeldanud, millistel eesmärkidel meie selliseid küpsiseid ja muid jälgimismehhanisme kasutame. Kuid tegevused ja eesmärgid, milleks kolmandad osapooled võivad nendest küpsistest või jälgimismehhanismidest saadud teavet kasutada, sõltuvad nende endi privaatsuspoliitikast. Lisateabe saamiseks selle protsessi kohta ja selle kohta, kuidas saate selliste reklaamide kuvamise või sellise andmete kasutamise osas vastuväiteid esitada, vaadake järgmiste teenusepakkujate esitatud teavet siit:
https://www.facebook.com/policies/ads#; https://policies.google.com/technologies/ads
Küpsiste liigitamine eesmärgi järgi
Et aidata teil mõista iga küpsise eesmärki, oleme jaganud kõik küpsised allolevatesse kategooriatesse.
Vajalikud küpsised
Need küpsised on olulised meie veebisaidi toimimiseks ja selleks, et saaksite meie veebisaiti külastada ning kasutada. Need on näiteks vajalikud selleks, et tagada lehe kiire ja tõhus laadimine, võimaldada teil registreeritud kasutajana meie veebisaidile sisse logida ning hoida meeles teie valitud tooteid ja sisestatud andmeid, et need ei kaoks sessiooni jooksul eri veebilehtede lehitsemise ajal. Ilma tingimata vajalike küpsisteta ei pruugi meie veebisaidi teatud funktsioonid töötada ja meie veebisait ei pruugi enam nii sujuvalt toimida. Need küpsised ei kogu teavet turunduseesmärkidel ega jälgi teie tegevust meie veebisaidil või muudel veebilehtedel.
Analüütilised küpsised
Analüütilised küpsised koguvad teavet selle kohta, kuidas te meie veebisaiti kasutate, ja aitavad meil parandada meie veebisaidi toimivust. Näiteks võivad analüütilised küpsised näidata, milliseid lehti te kõige sagedamini külastate, kui palju aega lehel veedate, milliseid tooteid avate, ja aidata üles täheldada lehel esinevaid tõrkeid. Need küpsised jälgivad teie tegevust meie veebisaidil, kuid need koguvad teavet teid otseselt tuvastamata. Analüütilised küpsised ei kogu teavet turunduseesmärkidel ega jälgi teie tegevust muudel veebilehtedel.
Toimivusküpsised
Toimivusküpsised toetavad interaktiivset funktsiooni, mis loob väärtust teile, kuid meie veebisait toimib ka ilma nende küpsisteta. Toimivusküpsised võimaldavad meie veebisaidil teid ja teie eelistusi (nt keelt või asukoha piirkonda) meeles pidada ning pakkuda paremaid ja isikupärasemaid funktsioone. Neid küpsiseid kasutatakse näiteks konkreetse veebilehe isikupärastamiseks (teksti suurus, font ja muud lehtede osad, mida saate kohandada), muude soovitud funktsioonide pakkumiseks (video vaatamine või kommentaari jätmine) ja pidamaks meeles, kas te olete meie veebisaiti varem külastanud, et teile ei kuvataks enam teateid, mis on suunatud esmakülastajatele. Need küpsised ei kogu teavet turunduseesmärkidel ega jälgi teie tegevust meie veebisaidil või muudel veebilehtedel.
Turundusküpsised
Turundusküpsiseid kasutatakse selleks, et pakkuda teile reklaame, mis on teile asjakohasemad ja vastavad teie huvidele, piirata seda, mitu korda ühte ja sama reklaami näete, ja mõõta reklaamikampaania tõhusust, jälgides teie klikke sellel. Reklaame ei pruugita kuvada meie veebisaidil ja neid võidakse kuvada muudel lehtedel isegi pärast seda, kui olete meie veebisaidilt lahkunud. Need küpsised koguvad teavet turunduseesmärkidel ja jälgivad teie tegevust mitte ainult meie veebisaidil, vaid ka teistel veebilehtedel.
Kuidas küpsiseid hallata?
Küpsiste seadeid saate igal ajal muuta, klõpsates sellel lehel nuppu „Küpsiste seaded“. Seejärel saate oma sätteid täpsustada, märkides linnukese kasti või võttes selle ära ning klõpsates nuppu „Luba valik“ või „Luba kõik küpsised“. Seadete jõustumiseks peate mõnel juhul lehte värskendama. Analüütiliste küpsiste, toimivusküpsiste ja turundusküpsiste kasutamist saate ka kontrollida, muutes oma brauseri sätteid.
10. Poliitika kehtivus ja muudatused
See poliitika kehtib alates 11. maist 2018. Kui me seda poliitikat muudame, postitame sellele lehele ajakohastatud versiooni.
Viimased poliitika muudatused tehti ja need jõustusid 3. jaanuaril 2025.
11. Poliitika rakendamine
Poliitika ei kehti meie grupi ettevõtete või meie teiste teenuste puhul, nagu barbora.ee veebisait, ega klienditoe telefoni kaudu või muul moel esitatud päringute, taotluste ja/või kaebuste haldamise suhtes.