Toodete järjestus
- BARBORA e-poes on kliendil võimalus järjestada tooteid ühe või mitme kriteeriumi järgi: tähestiku järjekorras (A-Ž või Ž-A), hinna järgi (odavamad enne või kallimad enne), ilma allahindluseta enne, allahindlusega enne, hinna järgi (ühiku kohta odavamad enne või ühiku kohta kallimad enne). Kategooria sees saab klient tooteid filtreerida ka ühe või mitme lisakriteeriumi järgi: allahindlus, päritoluriik ja kaubamärk.
- Kui klient ei vali ühtegi järjestuskriteeriumi, järjestatakse tooted automaatselt vastavalt nende populaarsusele (kui sageli neid ostetakse). Kui mõni toode on otsas, kuvatakse see oma kategooria lõpus.
- Mõnel juhul võidakse toode kuvada kategooriate loendi ülaosas, kuna BARBORA on toote tarnija/turustaja/tootjaga kokku leppinud toote ajutises reklaamimises. Sel juhul on reklaamiperioodil need kaubad märgitud valjuhääldi ikooniga .
- Soovitused kaupluse erinevates jaotistes, nagu “Lisaks soovitame” ja “Teile soovitatakse” on järjestatud algoritmide kaupa, võttes arvesse ostuharjumusi, populaarsust ja toote hinda.
- Jaotises „Minu ostud“ kuvatakse tooted, mida klient on varem ostnud. Need on paigutatud juhuslikus järjekorras. See jaotis pole esmaostjatele nähtav. Selle asemel näevad nad jaotist "Populaarsed kaubad", kus on hinna järgi järjestatud BARBORA enimmüüdud tooted.
- Jaotises "Sooduspakkumised" on tooted, mis on kliendile majanduslikult kõige soodsamad. Need on soodushinnaga tooted ja partnerite pakkumised, mida BARBORA ja tarnija/turustaja/tootja nõustusid reklaamima. Sellistel juhtudel on reklaamiperioodil need kaubad märgitud ka valjuhääldi ikooniga .
- Vahekaardil "Kampaaniad" kuvatakse sooduspakkumisega tooted. Siin on tooted järjestatud algoritmi järgi – kõige populaarsemad ja suurima allahindlusega tooted kuvatakse nimekirja ülaosas.
- BARBORA e-poe hinnakujundus ei ole individualiseeritud. Toodete hinnad (ilma kohaletoimetamise kuluta) on kõigile klientidele samad.